وبسایت املاک پناه جو چیست؟   سامانه املاک پناه جو با راه اندازی دفاتر مجازی املاک خدمت نوینیرا به طور رایگان  به مردم کشور ارائه خواهد کرد..هوش مصنوعی  پناه جو  اطلاعات ملکی مشاورین املاک در سراسر کشور را در اختیار شهروندان قرار خواهد داد. در این سامانه شهروندان به صورت کاملا رایگان به درستی ، انتخاب مشاور املاک  خود را انجام داده و حضورا نزد مشاور املاک مورد نظر خود خواهند رفت. مشاور املاک های موجود در سامانه پناه جو تمامی مجوزات قانونی رسمی کشوری را دارا بوده و بر طبق اصول امنیتی بالا اطلاعات خود را در اختیار شهروندان محترم قرار خواهد داد(www.panahjo.ir).

. مجموعه وبسایت هلدینگ پناه جو متشکل از بیش از ۸۰  نفر متخصص املاک و رایانه در دفتر مرکزی و همچنین متخصصان شهرستانی همچنین مشاور و راهنمای تخصصی هر شهرستان سعی دارد دقیق ترین اطلاعات را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهد. بسیاری از سایت های اینترنتی املاک سعی در انجام  و ارائه تبلیغات اجاره و فروش به صورت مستقیم و حذف ساختار سنتی مشاورین املاک داشته اما پناه جو با حمایت از سیستم سنتی مشاورین املاک سعی در برقراری ارتباط مابین روش سنتی و نوین دارد. سامانه املاک پناه جو نرم افزار طراحی شده خود را به طور رسمی بعد از محرم سال ۱۴۰۰ راه اندازی خواهد کرد. هر چند اضافه کردن اطلاعات در وبسایت سامانه به طور کامل بوده و به دلیل تحت وب بودن براحتی از طریق موبایل و وبسایت قابل دسترس است.

پناه جو با رعایت و حفظ قوانین جمهوری اسلامی و همچنین رعایت و حفظ اصول حرفه ای کار در رسته املاک به عنوان مرجع معتبر و جامع  اینترنتی برای عموم مردم  راه اندازی شده است و هدف گذاری خود را تا سال ۱۴۰۰ برای کلیه مشاورین املاک در کشور صورت داده است.