مصرف قهوه از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است .طعم دلنشین و کافئین قهوه باعث شد تا مورد استقبال افراد زیادی در سراسر دنیا قرار گیرد قهوه نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بوداده و آسیاب‌شده  گیاه قهوه به دست می‌آید. گیاه قهوه بومی مناطق نیمه‌گرمسیری آمریکا و برخی از جزایر جنوب و جنوب شرق آسیا است.

این گیاه از آفریقا به سایر نقاط جهان پراکنده شد و در حال حاضر در بیش از ۷۰ کشور کشت می‌شود که  مناطق استوایی آمریکا، جنوب شرقی آسیا، هند و آفریقا بهترین قهوه ها را کشت می کنند.

آقای قهوه با بهره مندی از دانش قهوه شناسی توانسته بهترین قهوه ها را از سراسر دنیا جمع آوری و ارائه کند.

دانه‌های قهوهٔ خشک شده به درجات مختلف برشته می‌شوند، بسته به عطر و طعم مورد نظر، درجه‌بندی‌های پخت مختلفی برای این محصول در نظر گرفته شده‌است که آقای قهوه انواع مختلفی را برای ارائه  هم به صورت دان و هم آسیاب شده در پکیج های ۲۵۰ گرمی ،نیم کیلویی و یک کیلویی ارائه می کند.

آقای قهوه علاوه بر ارائه قهوه در مدل های مختلف ترک ،فرانسه و اسپشیالیتی ،دستگاه های مورد نظر ،آسیاب ،سیروپ های مختلف  ،لوازم جانبی   و سایر اقلام مورد نیاز برای کافه ها و رستوران ها را نیز عرضه می کند .

چنانچه قصد خرید اسپرسوساز دارید می توانید در وبسایت آقای قهوه انتخاب های بسیار خوبی با قیمت بسیار مناسب  داشته باشید .

آقای قهوه
همچنین  آقای قهوه بیش از ۲۰ آیتم منوی کافه ها را در وبسایتش آموزش داده تا همه افراد بتوانند با حداقل امکانات در منزل کافه کوچک داشته باشند.

فراموش نکنید آقای قهوه هم لوازم خانگی و لوازم نیمه صنعتی و صنعتی  ارائه می کند پس هر مشتری با هر انتظاری که دارد می تواند از خدمات آقای قهوه استفاده کند.

همچنین اگر قصد راه اندازی کافه یا رستوران دارید می توانید با متخصصان ما در زمینه راه انداری و مدیریت کافه و رستوران تماس بگیرید.

 

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.