به محض اینکه بتوانید در زمان مناسب ترند را در بازار تجربه کنید و در زمان مناسب به طور قابل توجهی از آن خارج شوید، در معاملات روند ثروت به دست می آید! در تابستان ۲۰۰۸، قیمت نفت خام به طرز شگفت انگیزی از حدود ۶۰ تا ۷۰ دلار در هر بشکه به ۱۵۰ دلار در هر بشکه تنها در عرض دو سه ماه افزایش یافت. آن معامله‌گران باهوش و صندوق‌های تامینی که با شروع این روند صعودی را طی کردند و قبل از اینکه معکوس شود از آن خارج شدند، بسیار سودآور شدند. صندوق تامینی وجود داشت که خطای سواری در ترند عصر را مرتکب شد و در نهایت چند میلیارد دلار ضرر داشت.

جدیدترین پشتیبنی و تحلیل های بازار نفت و گاز در سایت iroilmarket

قراردادهای آتی اندازه واقعی نفت خام نشان دهنده ۱۰۰۰ بشکه نیاز است. حاشیه حساب مورد نیاز ۴۰۵۰ دلار است و حدود ۶۰۰۰۰ دلار نفت خام را کنترل می کند. حدود ۶ درصد اهرم، با حسن نیت پول پایین خواهد آمد. هر حرکت امتیاز کامل به معنای ۱۰۰۰ دلار است. حرکت از ۳۰ دلار به ۴۰ دلار در هر بشکه با ۱۰۰۰۰ دلار سود یا زیان سازگار است.

همبستگی ارزها با قیمت نفت

بنابراین باید گفت که برخی از ارزها با قیمت نفت همبستگی مثبت دارند و همچنین ارزها رابطه منفی دارند. جفت ارز CAD/JPY شدیدترین واکنش را به افزایش قیمت نفت نشان می دهد. ژاپن تقریباً ۱۰۰ درصد نفت وارد می کند.

برای محصولات در دسترس سه هفته است که قیمت نفت خام به طور پیوسته در حال افزایش بوده و به ۱۰۶ دلار در هر بشکه رسیده است. این امر باعث شده تا ناظران بازار حدس بزنند که قیمت گاز ایالات متحده ممکن است در نهایت از سطح ۴ دلار در هر گالن عبور کند که به معنای افزایش هزینه های سوخت در ماه های آینده خواهد بود.

اگر باور دارید که موفق خواهید شد، پس به علت آن بچسبید و آن را دنبال کنید. بیاموزید زمانی که مشکل دارید به خودتان انگیزه بدهید. به خود بگویید "من ارزش این را دارم که همه چیز را به وسیله مسیح که مرا تقویت می کند انجام دهم." تسلیم نشوید، زیرا در واقع یک گزینه نیز نیست، تسهیل‌گران واقعی دست از کار نمی‌کشند، تسهیل‌گران واقعی جنگنده‌اند، و همچنین به این دلیل که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند، هیچ چالشی مانعی را که با آن روبرو هستند نشان نمی‌دهد. ما تنها در صورتی می‌توانیم یک کسب‌وکار موفق ایجاد کنیم که یک مایل جایزه داشته باشیم.

معامله نفت خام

شما می توانید نفت خام را در داخل نفت سازان معامله کنید. آنها در حال حاضر بیش از سرمایه گذاری شده اند. مواد غذایی سرشار از پروتئین، سهام نفت تجارت، ETF نفت، صندوق های سرمایه گذاری نفتی، اما بهترین روش برای معامله نفت، معامله قراردادهای آتی نفت خام است. قراردادهای آتی نفت خام در بورس کالای نیویورک (NYMEX) معامله می شود. در صورت نیاز به معاملات آتی می توانید طی دو ماه آینده با قرارداد آتی معاملات کاغذی آن را یاد بگیرید. خود را برای شوک نفتی بزرگ خود قرار دهید که بازار گاز چند سال آینده به سیاره واقعی می آید، شاید ممکن است سال ۲۰۱۰ آغاز شود!

تغییر یعنی چه؟

به سادگی، قیمت نفت خام بالاتر است. تشکیل پرچم میانگین ۶۹ درصد افزایش داشته است. آیا این بدان معناست که ما قیمت نفت را در ۱۷۹ دلار خواهیم دید — بیش از ۳۰ دلار در هر بشکه در مقایسه با قیمت های رکورد شده از دستورالعمل آنلاین ۲۰۰۸؟ هنوز نه، اما نفت در حال افزایش است. نفت در بازار گاز گرمایشی به دلار و سنت در هر کوارت معامله می شود. یک قرارداد روغن گرمایش ۴۲۰۰۰ گالن یا یک موتور ریلی را کنترل می کند. زمانی که قیمت نفت گرمایش ۱٫۵۰۰۰ دلار در لیتر معامله می شود، ارزش نقدی این قرارداد ۶۳۰۰۰ دلار (۱٫۵۰۰۰ x 42000 = 63000 دلار) می شود. یکی دیگر از چیزهایی که اکثر خریداران می‌خواهند این است که فروشندگان با استفاده از فعالیت شخصی خود کار را ترک کنند. این برای خریداران نفت خام سبک و فورکادو بسیار عجیب است. هر گاه اولین بند در رویه آنها این باشد: نام کشتی و مکان. این همیشه شرایط نیست. خریداران BLCO نیز ممکن است گواهی تخصیص محصول قابل تأیید از NNPC یا اطلاعات یک کشتی بارگیری شده را بخواهند تا بتوانند تأیید کنند و به امضای قرارداد قانونی ادامه دهند. در مورد خریداران مازوت ۱۰۰، jp54، قیر و d2، آنها به فروشندگانی نیاز دارند که Pop را به شکل SGS یا تعهد پالایشگاهی نشان دهند که حالت بقا را ایجاد می کند.

منبع اخبار بازار نفت و گاز https://iroilmarket.com/