کارشناسان شبکه با تهیه نقشه ای از وضعیت فعلی شبکه، تمامی تجهیزات شبکه سازمان را ثبت کرده و با انجام تست های مختلف، وضعیت سلامت تجهیزات فیزیکی شبکه اعم از کابل، سرور، کلاینت و … را به دقت بررسی می کنند. ، و در مورد آن گزارش دهید. به مدیران پیشنهاد می دهند. با توجه به اهمیت بالای سرور در شبکه، تمامی سخت افزارها و سرویس های نصب شده بر روی سرور به دقت بررسی می شوند. کارشناسان هزارسو نیز با تحلیل دقیق اطلاعات و داده های موجود، علل بروز مشکلات و اختلالات در شبکه سازمان را شناسایی می کنند.

بررسی و آنالیز شبکه

کارشناسان شبکه پیشگام رایانه پس از تجزیه و تحلیل و شناسایی عیوب شبکه شروع به عیب یابی بهینه سازی ها و بهینه سازی های مختلف می کنند. رفع عیوب سخت افزاری اولویت بالایی دارد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر یا تعویض می شوند.

سرورهای مجازی و ویندوز با چیدمان و چیدمان مناسب در کنار یکدیگر قرار می گیرند. همچنین مشکلات مربوط به اکتیو دایرکتوری، دسترسی کاربران به فایل های سرور و سیاست های مختلف با توجه به نیاز و اهداف سازمان بررسی و بهینه سازی می شود. همچنین تنظیمات مستمر تمامی عناصر شبکه سازمان شما توسط کارشناسان هزارسو انجام می شود.

ارائه گزارش و اسناد

تمام کارهایی که توسط کارشناسان برای شبکه سازمان شما انجام می شود به طور کامل ثبت می شود. گزارش های آن نیز در فواصل زمانی تعیین شده توسط سازمان در اختیار مدیران قرار می گیرد.

کارشناسان ما همواره آماده ارائه مشاوره در خصوص خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان هستند و در صورت درخواست و نیاز سازمان به برگزاری جلسه مشاوره، هزاران کارشناس را برای پاسخگویی به نیازها، سوالات و مشکلات شما به سازمان اعزام خواهد کرد. شبکه سازمانی

پشتیبانی مستمر و به موقع

در پشتیبانی شبکه بازدیدهای دوره ای بسیار حائز اهمیت است و در قرارداد پشتیبانی شبکه باید لزوم اجرای آن ذکر شود. کارشناسان پس از رفع اختلالات شبکه با آنالیزهای منظم شبکه را رصد می کنند تا دیگر مشکلی در شبکه سازمان باقی نماند. واحد مراقبت از مشتریان ما نیز به طور مستمر بر فعالیت های مربوط به خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان خود نظارت دارد تا تمامی موارد مندرج در قرارداد پشتیبانی شبکه بین سازمان شما و ما به طور کامل و صحیح انجام شود.

خدمات شبکه

تیم خدمات شبکه در زمینه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب، نظارت و ارائه خدمات پشتیبانی پروژه های فناوری اطلاعات شامل شبکه های داده مسی، فیبر نوری، بی سیم، مرکز داده، در سراسر کشور با سابقه درخشان و کادری مجرب مهندسین ما در علاوه بر دانش تخصصی و تجربیات فراوان در زمینه های مختلف فعالیت، با شرکت در دوره های آموزشی در داخل و خارج سازمان، پیوسته در حال گسترش و ارتقای دانش فنی خود هستند.

پشتیبانی شبکه چیست؟

اگر موافق هستید، تعاریف پیچیده و تخصصی را کنار بگذارید و پشتیبانی شبکه را خیلی ساده و مختصر تعریف کنید:

هنگامی که دو یا چند کامپیوتر و سرور به یکدیگر متصل می شوند و اطلاعات را رد و بدل می کنند، شبکه ای را تشکیل می دهند. این شبکه کامپیوتری به همراه نرم افزارهای تخصصی مالی و اداری، ایستگاه های کاری، سرورها، ماشین های اداری و اینترنت برای هر کسب و کاری در فضای رقابتی امروزی ضروری است.

هر فعالیتی که برای اطمینان از عملکرد صحیح و سریع این مجموعه خدمات و سخت افزار انجام شود، پشتیبانی شبکه نامیده می شود. وظیفه یک شرکت خدمات شبکه تنها اطمینان از صحت این عملکرد نیست، بلکه شامل بسیاری از نکات مهم دیگری است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.