باینری آپشن یک روش کسب در آمد از تغییرات قیمت دارایی ها (یعنی ارزها ، کالاها ، سهام ها و …) در بازارهای مالی است. اگر با باینری آپشن آشنا نیستید ، برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله باینری آپشن چیست مراجعه کنید. اگر با اصطلاحی یا عباراتی آشنا نیستید خودتان را خسته نکنید ، کم کم به مرور با آنها آشنا می شوید.

برای انجام معامله و شروع به کسب درآمد باید یک حساب در یک کارگزار باینری آپشن نیاز دارید. می توانید از این لینک به مقاله راهنمای ثبت نام در پاکت آپشن مراجعه کنید تا مرحله به مرحله کمکتان کند.

پاکت آپشن چیست ؟

پاکت آپشن یک بستر است که به ما این امکان را می دهد که در آن جهت قیمت دارایی ها را در آینده پیش بینی کنیم. به عنوان یک معامله گر شما با هر تغییر قیمت می توانید کسب سود کنید ، هرچند این تغییرات اندک باشد.

با توجه به بحران های اقتصادی سالهای اخیر ، نیاز مردم به شغل دوم و کسب درآمد بیشتر ، افزایش یافته است. کسب در آمد اینترنتی یکی از گزینه هایی هست که این روزها مردم زیاد در مورد آن تحقیق می کنند.

یکی از راه های کسب در آمد اینترنتی معامله در بازارهای فارکس و باینری آپشن است. در پاسخ به سوال ” پاکت آپشن چیست ؟ ” باید بگویم پاکت آپشن یک بروکر (کارگزار) است ، بروکر در اصل یک واسط است برای اتصال معامله گران به بازار اصلی. بروکر پاکت آپشن در واقع دستورات معامله گران را برای خرید و فروش دارایی ها انجام می دهد.

وبسایت پاکت آپشن به شما یک حساب با مبلغ ۱۰۰۰۰ دلار می دهد. توجه کنید که این ۱۰۰۰۰$ آزمایشی است و پول واقعی نیست. از این پول مجازی برای تمرین ، آشنایی با سایت و بازار و امتحان توانایی خودتان در پیش بینی و معامله دارایی ها استفاده می کنید.

نکته خوب: اگر مبلغ این پول به صفر رسید می توانید به پشتیبانی پاکت آپشن مراجعه کنید و تقاضا کنید تا آن را برای شما دوباره شارژ کنند. فقط کافی در قسمت چت آنلاین واژه “سلام” را بنویسید. اگر پشتیبانی فارسی آنلاین باشد می توانید به فارسی با آنها چت کنید.

بعد از تمرین ، اگر به نتیجه رسیدید که می توانید در معاملات باینری آپشن موفق شوید؛ با واریز مبلغ حداقل ۱۰$ با پول واقعی خودتان به تجارت بپردازید و شروع به کسب درآمد کنید.

برای مطالعه بیشتر و دیدن مقالات از این دست به صفحه آموزش متاتریدر ۴ مراجعه کنید …