در صنعت، تجهیزات و لوازم زیادی به کار می روند. اینکه این قطعات را از مکانی قابل اطمینان تهیه کنید، می تواند شما را به سمت محصولی هر چه بهتر هدایت کند. پران نیتراته ، فنر هلی کویل و پین تثبیت از این موارد هستند.

پران نیتراته

پران نیتراته یکی از معمول ترین سیستم های پران در قالبهای تزریق است. این پران به طور کلی از ساده ترین پران ها برای استفاده در این قالب ها نیز می باشد. در این سیستم قطعه تزریقی با تعدادی پین پران از قالب پران بسته می شود. سیستم پران، در واقع بخشی از قالب تزریق پلاستیک را تشکیل می دهد که یکی از وظیفه های آن، جدا کردن قطعه سرد شده از روی قالب و خارج کردن آن قطعه می باشد که معمولاً آن از فولاد با کیفیت بالا ساخته شده است.

در مرحله اول پس از باز شدن قالب، میله پران دستگاه تزریق به پشت صفحه پران نیتراته فشار می اورد و صفحه پران را به سمت جلو می راند. پین های راهنمای صفحه پران نیز در واقع وظیفه راهنمایی این حرکت را بر عهده دارند. در مرحله دوم، میله های پران که بین دو صفحه پران و ساپورت پران قفل هستند، به سمت جلو حرکت می کنند و قطعه را از قالب خارج می کنند.

نهایتاً در مرحله آخر، پس از خروج قطعه میله پران دستگاه تزریق به عقب حرکت می کند و فنرهایی که دور پین های راهنمای صفحه پران قرار گرفته اند، صفحه پران را به عقب می رانند و پس از بسته شدن قالب، صفحه پران دقیقا در محل اولیه خود قرار خواهد گرفت.

فنر هلی کویل

هنگامی که شما در حال ایجاد یک مجموعه هستید و یک ماده خاص یا کنده می شود یا خیلی نرم است که نخ زنی را نمی پذیرد، جزء معروف به هلی کویل به عنوان راه حل عالی عمل می کند. به عنوان یک نوع درج یا بوش رزوه ای، هلی کویل یک جزء اتصال دهنده است که ممکن است برای ایجاد یک سوراخ رزوه ای در یک سطح قرار داده شود. عموماً در مواردی استفاده می‌شود که سوراخ رزوه‌ای برداشته شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد، یک ماده خیلی نرم یا نازک باشد تا سوراخ رزوه‌ای بادوام ایجاد نشود، واحدهای اندازه‌گیری نیاز به تعویض داشته باشند، یا دلایل مختلف دیگر. در این وبلاگ، ما در مورد طراحی و استفاده از اجزای هلی کویل بحث خواهیم کرد تا به شما امکان می دهد اهمیت آنها را بهتر درک کنید.

در مقایسه با سایر انواع درج، هلی کویل یک نوع سیم پیچ‌دار است که می‌تواند رزوه‌های پیچ داخلی را برای یک اتصال دهنده با اندازه استاندارد برای نصب تشکیل دهد. با طیف وسیعی از قطرهای رزوه ای که می توانید انتخاب کنید، هلی کویل ممکن است کاربردهای متعددی برای تعمیر رزوه داشته باشد. به طور کلی، درج ها از نظر اندازه متفاوت هستند و پیچ های کوچکی مانند اندازه پیچ شماره ۲ را در خود جای می دهند، تا پیچ هایی که قطر آنها ۱ ½ اینچ است. هلی کویلs در اندازه های متریک نیز برای اطمینان از سهولت نصب و سازگاری موجود است. بسته به نوع رزوه و پیکربندی گام مورد نیاز، ممکن است تغییرات گام درشت متریک، گام ریز و رزوه لوله تهیه شود. در نهایت، می‌توان یک درج هلی کویل را با توجه به مواد ساخت آن انتخاب کرد، انتخاب‌های رایج عبارتند از فولاد ضد زنگ، برنز فسفر، تیتانیوم و موارد دیگر.

اگر از هلی کویل برای تعمیر یک سوراخ رزوه‌دار استفاده می‌شود، اولین قدم برای نصب، سوراخ کردن نخ‌های قدیمی است. مهم است که اندازه مته با توصیه های دستورالعمل کیت تعمیر نخ مطابقت داشته باشد تا سوراخ بیش از حد بزرگ نباشد. سپس، یک شیر اس تی آی برای ضربه زدن به سوراخ قبل از نصب درج استفاده می شود. برای خود نصب، رویه بسته به اینکه یک نخ درشت یا ریز در حال نصب باشد، متفاوت است. از آنجایی که هر دو روش از ابزارهای متفاوتی استفاده می کنند، مهم است که فرد تشخیص دهد که آنها از کدام یک پیروی خواهند کرد.

برای انواع رزوه‌های درشت، هلی کویل بر روی ابزار نصب نصب می‌شود، تا زمانی که تانگ با بریدگی درایو ابزار جفت شود. پس از انجام این کار، درج در سوراخ رزوه می شود تا به عمق مناسب برسد. در آن مرحله، ابزار نصب حذف می شود. برای تغییرات رزوه ریز، درج هلی کویل در ابزار پیش سیم پیچ نصب می شود و اجازه می دهد تا درج به اندازه مطلوب فشرده شود. سپس ابزار نصب چرخانده می شود تا جایی که درج به طور کامل در بدنه پیش سیم پیچ رزوه شود. پس از نصب نخ در سوراخ تعمیر شده و برداشتن ابزار نصاب، باید چنگک را نیز جدا کرد. با یک پانچ که به طور ایمن در قسمت قرار می گیرد، می توان تانگ را تا زمانی که از بین برود کوبید. در آن مرحله، ممکن است با یک آهنربا یا موچین، چنگ برداشته شود.

خواه به هلی کویل فنری، کیت هلی کویل یا مولفه هلی کویل برای عملیات خود نیاز داشته باشید، فرم و برش همه چیز مورد نیاز شما را دارد. ما همچنین از نظر زمان و قیمت گذاری بی بدیل هستیم و در زمان و هزینه مشتریان خود برای هر سفارش صرفه جویی می کنیم. همانطور که می دانید می توانید کاتالوگ‌های ما را بررسی کنید.

انواع پین تثبیت

پین های تثبیت دقیق در کاربردهای تداخل مناسب موثر هستند. پین تثبیت به طور ویژه بر اساس اندازه سوراخ، تحمل و شکل پذیری طراحی شده است پین های تثبیت شیاردار دارای شیارهایی در کناره برای کاربردهای مختلف هستند. اگر شیارها فقط در امتداد بخشی از پین قرار گیرند، انتهای صاف به واحد متصل اجازه می دهد تا آزادانه بچرخد. این پین ها اجازه عبور مواد را در حین جاگذاری می دهند. آنها برای سوراخ های کور ایده آل هستند.

بیش از اندازه، که به عنوان پین های تثبیت پرس فیت یا تعمیر نیز شناخته می شود، ۰٫۰۰۱ اینچ بزرگتر از پین های تثبیت استاندارد است. این اجازه می دهد تا سوراخ های آسیب دیده بازتر شود تا پین جدید را در خود جای دهد. آنها برای بستن در سوراخ های دور یا مواد نرم تر ایده آل هستند.

همان طور که خواندید، پین های تثبیت انواع متفاوتی دارند و هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. برای آشنایی هر چه بیشتر با کاربرد های دیگر پین های تثبیت و خریداری انها، به وب سایت formoboresh.com مراجعه نمایید.