در اینجا برخی از نکات کلیدی در فیلم Shantell آورده شده است:
 

ما بارها و بارها آن را می شنویم: دانش آموزان با استفاده از مهارت های رمزگشایی که به آنها آموخته اند و استفاده از آنها در متن های روزمره که با آنها روبرو می شوند ، مشکل دارند. با این حال ، آنچه بسیاری از معلمان متوجه نمی شوند این است که این به ندرت تقصیر دانش آموز است. بلکه اغلب نتیجه عدم موفقیت معلم در آموزش گام مهمی به آنها است.

در اینجا Reading Horizons Teacher Trainer ، شانتل برت ، در مورد مراحل ممکن است نادیده بگیرید و یک فرایند ساده چهار بخشی که می توانید به دانش آموزان خود بیاموزید تا به آنها کمک کنند مهارت های رمزگشایی را به متن های روزمره منتقل کنند ، اینجا است:

هرچه دانش آموز پیرتر باشد شما تدریس می کنید ، استراتژی های جبران آنها بیشتر خواهد بود. به همین دلیل انتقال برای دانش آموزان مسن بسیار دشوار است. حتی اگر آنها چگونگی رمزگشایی کلمات را درک کنند ، هنگام خواندن متنی ، به طور طبیعی می خواهند به استراتژی های جبران خسارت که سالها استفاده کرده اند ، برخلاف مهارت رمزگشایی که فقط برای چند ماه استفاده کرده اند ، بازگردند.
محققان خاطرنشان کرده اند که خوانندگان مجاهدت نیاز به آموزش صریح خواندن دارند. اما چیزی که مردم قادر به درک آن نیستند این است که خوانندگان سخت گیر فقط برای خواندن به دستورالعمل صریح و روشن احتیاج ندارند بلکه برای همه چیز به دستورالعمل صریح نیاز دارند.
به خوانندگان مبارز باید صریحاً گفته شود که آنها می توانند از استراتژی های رمزگشایی در متن هایی که می خوانند استفاده کنند.
بزرگترین قطع ارتباط هنگام انتقال ، کمبود دستورالعمل معلم در توضیح نحوه انتقال است.
به عنوان یک معلم ، این باید سرنوشت شما باشد: فرض نکنید هیچ چیز … همه چیز را به هم متصل کنید.
هر وقت یک متن را می خوانید ، هر وقت به متن نگاه می کنید ، کلماتی را که متناسب با قوانین خاصی هستند ، نشان می دهید ، از آنها می پرسید که آیا هر یک از کلمات نیاز به رمزگشایی دارند. رمزگشایی باید به روشی تبدیل شود که شما در کلاس از زبان استفاده می کنید. در هر كتابی كه می خوانید ، می نویسید و صحبت می كنید مهارت های خود را به دانش آموزان خود نشان دهید. آن زمان است که انتقال اتفاق می افتد.
گذشته از اینکه دانش آموزان خود را به صراحت یادآوری می کنند که استراتژی های رمزگشایی می توانند و باید برای هر متن و هر کلمه دشوار اعمال شوند ، در اینجا یک فرایند چهار بخشی وجود دارد که می توانید به دانشجویان خود بیاموزید تا به آنها کمک کند مهارت های رمزگشایی را به متن های روزمره منتقل کنند (اقتباس از تحقیق توسط دنیس دیویس):

قبل از اینکه به دانش آموزان خود اجازه دهید از شما نحوه خواندن یک کلمه دشوار را بپرسند ، از دانش آموزان خود بخواهید این چهار مرحله را طی کنند:
از انگشت یا کارت آنها برای پیگیری آنچه می خوانند استفاده کنید. این چشمان آنها را برای حرکت از چپ به راست تربیت می کند.
هنگامی که دانش آموزان به

http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html

http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html

http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html

http://canorcantsee.ir/More/index.html

http://lastfine.ir/Telephone/index.html

http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html

http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html

http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html

http://prosentiational.ir/history/index.html

http://joshjjjjbz.ir/

http://comeandgoforlive.ir/blue/password/

http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/

http://illgiveitupforit.ir/2019/02/06/%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/

http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/

http://hereyouarekid2022.ir/think.php

http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html

http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/

http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/

http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/

ای می رسند که با آن دست و پنجه نرم می کنند ، از ابتدا تا انتها بدون توقف یا حدس زدن دو بار کلمه را به صدا در آورند. این به دانش آموزان کمک می کند تا از عادت استفاده از استراتژی های جبران خسارت (که غالباً شامل پرش از کلمات دشوار یا به صدا درآوردن ابتدای کلمه و حدس زدن بقیه موارد) است ، خارج شوند.
(اگر از روش Reading Horizons استفاده می کنید) از دانش آموز خود بخواهید چهار بخش Reading Horizons را به کار ببرد: به دنبال هر یک از ۴۲ صدا ، پنج مهارت آوایی یا دو مهارت رمزگشایی باشید.
از دانش آموز خود بخواهید بدون اینکه دو بار متوقف شود یا حدس بزند کلمه را از ابتدا تا انتها بیرون بیاورد.
اگر آنها پس از استفاده از این فرآیند کلمه را نمی دانند ، می توانند برای کمک به شما مراجعه کنند.

 

مهمتر از همه ، وقتی نوبت به انتقال می رسد ، باید به دانش آموزان خود کمک کنید تا ببینند مهارت های خواندن که یاد می گیرند در مورد همه متن هایی که پیدا می کنند ، چگونه است. به یاد داشته باشید: هیچ چیز را فرض نکنید ، همه چیز را بهم متصل کنید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.