روند افزایش تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار آذربایجان شرقی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت:تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی با ۴۷۰ بیمار رسید.
وی با اشاره به آغاز روند افزایشی مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به دلیل سفر‌های نوروزی هموطنان به این خطه گفت:تاکنون بیش از هشت هزار نفر از مردم استان در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.
وی افزود:البته واکسیناسیون این عداد از شهروندان به معنای عادی شدن شرایط نیست و سفر‌های نوروزی موجب افزایش مبتلایان به کووید۱۹ در آذربایجان شرقی شده است.

طوفان ٨٠ کیلومترى در راه استان و ارومیه

به گزارش رسانه خبری هاریکا از اخبار آذربایجان غربی ،بخاطر طوفان ۸۰کیلومتری که در راه استان آذربایجان غربی است هشدار زرد صادر شد.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی از توقف فعالیت سامانه بارشی اواخر هفته جاری، افت دما و ورود موج جدید بارشی در اوایل هفته آینده به استان خبر داد.

مهدی صابری افزود: وضعیت هوای استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد در برخی نقاط بارش باران در ارتفاعات و نقاط سردسیر برف در شب همراه با کاهش دما همراه خواهد بود.

ورود مسافران استان های قرمز و نارنجی به استان اردبیل ممنوع است

به گزارش کانال اخبار اردبیل , ورود مسافران استان های قرمز و نارنجی به استان اردبیل ممنوع است به گزارش کانال خبری اردبیل , معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل گفت: مسافرانی که به منظور دید و بازدید و یا با نیت گردش از استان های دارای وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی به استان اردبیل سفر می کنند، ممنوع است.

جمع آوری ۲۵ معتاد متجاهر در پارس آباد

به گزارش کانال خبری پارس آباد فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد گفت: در یک طرح ضربتی ۲۵ معتاد از شهرستان پاراس آباد مغان جمع آوری شدند. بنگاه خریدار ضایعات در تهران آماده خرید ضایعات از تهرانی های عزیز میباشد.

علی رام چهره فرهنگی شهر مشگین شهر

به گزارش اخبار شهر مشگین شهر , علی رام یک چهره فرهنگی با سوابق اداری ، از جمله رئیس بهزیستی و تعاون و مدیرعامل صندوق وام ضروری فرهنگیان به مدت ۹ سال است. بزرگان محترم از نظر شرایط کرونر به منظور حفظ سلامتی و رعایت بهداشت عمومی ، در انتخابات دوره ششم شورای اسلامی شهر مشکین شهر به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند و برای تأیید نهایی در فرمانداری حضور یافتند.

پیام تبریک شهردار و رئیس شورای شهر گرمی به مناسبت فرارسیدن سال نو

به گزارش کانال خبری گرمی مهندس رسول حسن زاده شهردار گرمی و بهمن قهرمانزاده رئیس شورای اسلامی شهر گرمی پیام تبریک مشترکی به مناسبت فرارسیدن سال نو صادر کردند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروزی دیگر از راه رسید، زمین زاینده در تحولی دوباره به دنبال دگرگونی و رویش است، بهار با گام های جوانی و طراوت، نوروز را سوغات دست ها و قلب هایمان می کند و دست های مناجات ما آیه های “یا مقلب القلوب و الابصار” را به امید “حول حالنا الی احسن الحال” زمزمه می کند تا نوروز تازه، بهاری نو برای تحول و دگرگونی زمین و زمینیان شود.