دانلود کتاب اصول و فنون مصاحبه گری

در حال حاظر با توجه به رکود اقتصادی که در کشور عزیزمان ایران رخ داده است, باعث شده است تا بسیاری از شغل ها از بین بروند و در نتیجه بازار کار در کشور کوچک و کوچکتر شود. حال جوانان ما با توجه به نیاز اقتصادی که دارند علاقه دانرد تا در یک شرکت و اداره  خوب کار کنند و در نتیجه رقابت برای استخدام بالا گرفته است و در صورتی که شما در ابتدای راه استخدام هستید باید اصول و فنون مصاحبه گری را یادبگیرید تا از رقیبان خود در مصاحبه بهتر عمل کنید.

سایت دهکده لینکز ( دانلود pdf کتاب )  امکان دانلود کتاب اصول و فنون مصاحبه گری  را به صورت  کاملا رایگان برای شما ایجاد کرده است و علاوه بر آن میتوانید کتاب هایی که در این زمینه وجود دارند را سرچ کنید و با این روش به اطلاعات اختصاصی و عمومی خود بیفزایید.

توضیحات  تکمیلی درباره دانلود کتاب اصول و فنون مصاحبه گری

کاربردی‌ترین مرحله و روش‌ای که هر شخص حداقل یک‌بار در طول زندگی برای به‌دست آوردن شغل ایده‌آل خویش آن را تجربه‌کرده است. نتیجۀ چنین مصاحبه‎ای این است که شخص برای انجام کاری یا پذیرش مسئولیتی خوب یا غیرقابل قبول معرفی می‎شود. در چنین مصاحبه‎ای بایست رابطهی دوطرفه میان مصاحبه‎کننده و مصاحبه‎شونده ایجاد شود. ماحصل کار تعیین می‎کند که آیا امحل به‎وجود آمدن همکاری متقابل و سازنده وجود خواهد داشت یا نه. در مصاحبۀ استخدامی، مصاحبه‎کننده این امحل را به‎وجود می‎آورد تا مصاحبه‎شونده نیز سؤالاتی را در مورد شغل آینده مطرح و جواب‎هایی گرفتن کند. درنتیجه در این مصاحبه پرسش و جواب، متقابل و دوطرفه خواهد بود.

چگونه درمصاحبه  استخدامی موفق باشیم؟

برای آنکه در مصاحبه شغلی خود موفق باشید پارامتر های اساسی و زیادی وجود دارد که تنها بخشی از آن به تخصص و حرفه ی شما برمیگردد ولی بیش از ۳۰% از مصاحبه شغلی مربوط به روش و نحوه مصاحبه ست. در واقع این ۳۰% را هر فردی میتواند با مطالعه و البته با کسب تجربه افزایش دهد. به عنوان مثال: رعایت اصول اولیه ای مثل پوشیدن لباس مناسب, با احترام صحبت کردن و غیره مواردی هستند که همه در زمینه مصاحبه شغلی آشنایی دارند. اما موارد خاص دیگری نیز وجود دارند که میتوانید با مطالعه کتاب اصول و فنون مصاحبه گری در این زمینه موفق باشید. تعدادی از سر فصل ها در قسمت زیر برای شما لیست نموده ایم :

  • توجه به زبان بدن ( به صورت کامل در این مورد در کتاب تمامی حالات و رفتار های بدن توصیف شده است)
  • تمرین
  • تماس چشمی
  • لبخند زدن
  • شوخ طبعی
  • شیوایی در سخن وری
  • تاثیر گذاری در کلام

این کتاب در مجموع شامل ۲۸ صفحه میباشد که در کمتر از ۱ ساعت میتوانید این کتاب را به صورت کامل مطالعه نمایید  و خودتون رو آماده برای جلسات مصاحبه کاری نمایید. خوشحال میشویم نظر و تجربه های شخصی خود را در زمین مصاحبه کاری با ما و بقیه دوستان در میان بگذارید.
منبع : https://dehlinks.ir